2013. december 14., szombat

"Lásd meg a varázslatot!" novellaverseny

Ezennel izgatottan kihirdetem az én kis blogom első novellaversenyét, melynek a "Lásd meg a varázslatot!" nevet adtam.
Biztosan érdekel benneteket, miért is ez a neve, úgyhogy sebesen felvilágosítalak benneteket. A feladat elég összetett, de azért nem is olyan bonyolult. A lényeg az lenne, hogy megadok olyan címeket, melyek egyértelműen fantasy műre utalnának, de nektek mégsem egy ilyet kell írnotok (itt jön a csavar).
Olyan hétköznapi helyzetről, kapcsolatról, érzelmekről kellene írnotok, melyet mindannyian átélünk, nap mint nap. Olyan jellemekről, melyeket ismerünk, olyan kapcsolatokról, amelyekben részünk van, de mégis különleges, varázslatos! Segítek nektek, említek egy példát. 
 Két csöppség beszélget. Olyan három évesek lehetnek, és szerelmesek egymásba, ám mind a ketten jól eltitkolják, és játszanak tovább. Aranyos párbeszédüket olvashatjuk, ahogy szép lassan bevallják egymásnak az érzelmeiket. 
Véleményem szerint ez a szituáció magában hordozza a humort és a varázslatot. Biztosan sokunk életében szerepelnek csöpp kisemberek, akik mindenkinél őszintébben tudnak beszélni az érzéseikről anélkül, hogy szégyenkeznének. Ez lenne a feladat: megtalálni a varázslatot az apróbb dolgokban, elmerülni bennük és egy olyan novellát írni, ami annak ellenére, hogy teljesen hétköznapi, ezerszer varázslatosabb tud lenni bármilyen boszorkánynál. 
Mielőtt elfelejteném, itt vannak a címek, melyekből válogathattok kedvetekre:
A kincses láda
A varázspálca hegyéből
Láthatatlan kapu
Életelixír
Tündér szárnyán 
Pokol árnyai
Tenger mélyén
A szirének éneke
(Segít, ha a címeket nem szó szerint értelmezitek. Egy varázspálcát lehet úgy is értelmezni, mint a nagymamám varrótűjét, amelyekkel csodákat művel, hiszen a kezei közül meseszép ruhák kerülnek elő.)
Remélem sikerül olyan címet találnotok, ami megihlet benneteket, és lesz pár jelentkező a versenyre. 
Jelentkezni a bejegyzés alá, kommentben lehetséges, mégpedig december 21 - éig. Ha valaki szeretné, és
előre láthatóan meg is fogja írni a novelláját, mindenképpen jelentkezzen, hiszen ha nem lesz elég jelentkező, kénytelen leszek lefújni a versenyt. (Egy-két ember csak nem versenyezhet magában!)
Szóval amit fel kell tüntetni a kommentben: e-mail címed, amelyikről majd várhatom a novellát. Blogger neved, és a cím, amit választottál. Valamint szívesen venném, ha feliratkoznál, de persze ez nem kötelező, rád bízom, hogy kíváncsi vagy-e az én kis bejegyzéseimre. Plakát, vagy ehhez hasonlót nem kell kitenni.:)
Beküldési határidő: január 10., erre az e-mail címre: ak0842@gmail.com
Azt hiszem elég határidőt adtam, de ha valakinek nem sikerül megírni időre, semmi baj, nem kell kétségbe esni. Lehet velem tárgyalni, és szívesen várok pár napot (no nem egy hónapot, de párat biztosan). 
A nyeremény szerintem úgy a legizgalmasabb, ha meglepetés lesz, úgyhogy számon (ujjaimon) lakat.:)
Remélem sokan jelentkeztek, sokakat megihletett a verseny, és sok szép művet kapok majd a postaládámba! 
Ölel benneteket: Leona G.

15 megjegyzés:

  1. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a versenyre!
    e-mail cím: vicush95@hotmail.com
    név: Victoria Wolf
    cím: Pokol árnyai

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Nagyon örülök a jelentkezésednek, sok sikert:)

      Törlés
    2. Szia!
      Bocsáss meg nekem, nagyon röstellem, de nem biztos, hogy megtudom írni a novellát... :( nem ígérek semmit úgy, hogy ne számíts rám 100%osan kérlek...
      remélem meg tudom írni a novellát és el is küldeni neked. :)
      xoxo

      Törlés
    3. Egyáltalán nem dől össze a ház, ha nem sikerül (előfordul az ilyesmi) de szerintem nem kell a határidő miatt lemondani róla, ugyanis eddig nem kaptam be egyetlen novellát sem, szóval még bőven nyújtok a határidőn, hátha még jelentkezik valaki...Szóval még húzom-nyúzom:)

      Törlés
  2. Szia,
    Szeretnék jelentkezni a versenyre. Bár meglehet az idővel gondjaim lesznek, de igyekezni fogok.
    email cím: luciferprince@freemail.hu
    név: Lucifer Prince
    cím: Tenger mélyén

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:))
      Örülök, hogy sikerült megfognom a versennyel, és ne aggódj, szívesen várok a művedre türelmesen! (Csak ha előre láthatólag sokat fogsz késni, majd jó lenne, ha jeleznéd, és akkor ahhoz mérten fogom igazítani az eredményhirdetést.) Sok sikert!:))

      Törlés
  3. Drága Leona!
    Nekem hihetetlenül tetszik ez az ötlet, hiszen nagyon eredetinek és érdekfeszítőnek találom. Jómagam is szeretnék jelentkezni, és remélem, minél többen összegyűlnek, hogy sikerüljön megvalósítani a tervedet. :)
    E-mail címem: piszi_szandi@citromail.hu
    Blogger nevem: Alexis Reed
    A cím, amit kiválasztottam: A kincsesláda
    És így a végén meg szeretném kérdezni, hogy milyen hosszúnak kell lennie a novellának? Vagy a hosszúsága nem annyira fontos?
    Előre is köszönöm válaszodat! :) xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Alexis!
      Nagyon örülök, hogy tetszik az ötletem (elég sokat agyaltam rajta). :))
      Annak még inkább örülök, hogy te is jelentkezel, és remélem, még sokan mások is így fognak tenni!:)
      A hosszt nem szeretem szabályozni, hiszen nagyon rövid novella is lehet zseniális, és ugyanez igaz a nagyon hosszúakra is. Szóval teljesen rád bízom!
      Sok sikert a novellához!:))

      Törlés
  4. Édes-drága Leonám!

    Habár sikeresen eltitkoltad előlem blogod létezését (ami meg kell mondjam nem szép dolog), a design olyan mértékben tökéletes, s pályázatötleted eredeti, hogy attól aztán minden sérelmem feledésbe merül.<3
    Be kell valljam a blogspoton töltött éveim alatt egyszer sem találkoztam hasonló témájú versennyel, így mondanom sem kell mennyire megihletett. A megírást illetően persze ez úttal sem tehetek ígéreteket. Vegyük úgy, hogy igyekszem meglepni téged (magyarul: nem döntöttem még egyetlen cím mellett sem), email-címemet (merrybrynn@gmail.com) pedig tudod.:)

    További sok sikert, valamint számtalan ajándékot kívánok neked a karácsonyfa alá!
    Szeretettel,
    Meredith

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádott Meredithem (annyira fura ez a név, még sosem használtam)!
      Nem szándékosan titkoltam el, egész egyszerűen nem tartottam akkora durranásnak...mármint, hogy is mondjam...Na, mindegy majd kifejtem későbbxd
      Tökéletes a design? (Itt a reklám helye: ugyan a fejlécet én csináltam *büszkefej, de maga az összeállítás DreamyGirl érdeme, hiszen tudni kell rólam: amikor össze kell válogatni az egymáshoz illő színeket, kudarcot vallok! Nagyon örülök, hogy megihletett a verseny (igyekeztem valami mást kitalálni, mint ami eddig volt). Tudom, hogy nem ígérhetsz semmit, de biztosítalak, lesz időd megírni, hiszen valószínű eltolom a határidőket, mivelhogy elég kevesen jelentkeztek eddig, és komolyabb terjesztő kampányba nem fogtam.
      Ha megírod a novellát, nagyon sok sikert hozzá, én nagyon remélem, hogy megírod, és minden jót és egyebet kívánok neked a karácssonyfa alá, mellé, és mögé is!<3
      Szeretettel, öleléssel,
      Leona G. <3

      Törlés
  5. Szia! Szeretnék jelentkezni a versenyre.
    Név:Hikari94
    E-mail:izisz94@gmail.com
    Cím: Kincses láda

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:))
      Nagyon örülök, hogy te is csatlakozol közénk, Sok sikert a versenyhez!:)

      Törlés
  6. Kedves Leona!

    Ha lehetséges, akkor én még jelentkeznék (Ebben a pillanatban találtam rá a blogra, és ahogy látom, még nem hirdettél győztest. Szóval ha nem csúsztam le, akkor a hét végéig összehoznám a novellát és beküldeném, hátha elnyeri tetszésedet! :D).
    Olyan kérdésem lenne, hogy van-e minimum határ az oldalszámot tekintve?

    Név: Bo
    E-mail: bubika19@gmail.com
    Cím: Életelixír és a Kincsesláda, amennyiben lehet többel is jelentkezni. Ha nem lehet, akkor az előbbit választanám :D

    El kell mondanom, hogy nagyon-nagyon tetszik az ötleted, kivételes novellaverseny, megérdemelné a sok jelentkezőt! :)

    Puszi:
    Bo×××

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Bo!
      Nagyon örülök, hogy jelentkezel, természetesen még bőven lehet jelentkezni, küldeni is. Mindenképpen meg szeretném tartani a versenyt, még akkor is, ha még egy hónapot kell az eredményhirdetésre várni. Nincsen oldalhatár, hiszen nagyon rövid novella is lehet nagyon értékes, és nem is érzem tisztességes dolognak, ha lekorlátozom valakinek a beszélőkéjét. Így nyugodtan írj bármennyit!:)
      Lehet többel is jelentkezni, amelyiket jobbnak tartom, azzal foglak versenyeztetni, ha nem baj:)
      Örülök, hogy tetszik az ötletem, és hogy érdemesnek tartod a megtartásra!:)
      Ölel, Leona G. <3

      Törlés
  7. Szia Leona! Elküldtem a novellám. Megkaptad?

    VálaszTörlés